Saturday, August 29, 2020

Baansnelheid Formule Natuurkunde

Baansnelheid Formule Natuurkunde. Hallo ik had een vraag over de baansnelheid: Het boek vertelt mij twee formules om de bbaan snelheid te berekenen:

Natuurkunde Formules For Android Apk Download
Natuurkunde Formules For Android Apk Download from image.winudf.com
Ik dacht hier aan de formule, en voor de formule had ik alleen nog de baansnelheid nodig, vandaar dus mijn vraag hierboven. Als je je antwoord in kilometers moet hebben kun je dit altijd na je berekening omrekenen. Aan de andere kant van waar de maan staat is ook een vloed.

Om met formules te werken is het belangrijk dat je ook weet hoe je formules moet omschrijven naar een andere vorm.

Op deze site van meneer wietsma vind je nask1 en natuurkunde uitleg video's, samenvattingen en oefenvragen. De formule voor de baansnelheid luidt v = 2π·r/t. Welke formule je gebruikt hangt stomweg altijd af van de gegevens. De grootte van de snelheid langs de cirkelbaan.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel