Tuesday, March 16, 2021

Formule Herleiden

Formule Herleiden. Herleiden en uitdelen van formules met breuken havo a wiskundeacademie. Meer dan 25.000 leerlingen oefenen met slimleren.

4valineaire Formules En Snijpunten1 1
4valineaire Formules En Snijpunten1 1 from image.slidesharecdn.com
Wortelformules zijn formules met een wortel $$(\sqrt{})$$ voorbeelden zijn. Ik heb een aantal waardes, en daar wil ik een formule uit maken, zodat ik als het ware elk getal op x kan invullen waardoor ik y kom te weten. Formules herleiden lastig bij wiskunde a?

Onze trainer celine legt het je uit.

Ik ben al begonnen alleen ik kan het antwoord niet vinden. Bekijk de video en je snapt het! Ik heb een aantal waardes, en daar wil ik een formule uit maken, zodat ik als het ware elk getal op x kan invullen waardoor ik y kom te weten. Bekijk in het voorbeeld het herleiden van de derde formule.


No comments:

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel